Continue coördinatie en uitvoering backoffice / de backbone voor jouw organisatie

Je bent ondernemend, ontwikkelt graag nieuwe dingen en je wil kunnen focussen op je expertise. Laat de coördinatie en organisatie aan de achterkant dan over aan mij, een betrokken assistent die zelfstandig werkt. We inventariseren jouw bedrijfsactiviteiten en stemmen af welke taken ik kan overnemen. Hiervoor spreken we dan een passend maandelijks pakket aan inzet af. Uiteraard houden we regelmatig overleg.

Ieder bedrijf is natuurlijk anders, maar om een idee te krijgen hierbij een overzicht van activiteiten die ik als online business assistent in de backoffice voor mijn rekening kan nemen.

DIVERSEN
  • Gemaakte afspraken vastleggen
  • Overzicht houden, de controlefunctie/zorgen dat afspraken nagekomen worden
  • Beheer e-mailinbox en beantwoorden mails
  • Gegevens documenteren via DropBox
  • Het contact met partners/leveranciers coördineren voor bv de techniek
  • Contactgegevens invoeren en bijhouden in CRM systeem (bv Insightly)

 

PROGRAMMAMANAGEMENT UITVOEREN

Voor een leergang of programma zorg ik voor het inregelen, vastleggen en communiceren van alle acties die nodig zijn om een deelnemer een programma te laten doorlopen, denk aan bv:

  • Inventariseren, vastleggen van alle programmaonderdelen
  • Aanmeldproces (inschrijving/facturatie/info geven/activeren deelname)
  • Deelnemersadministratie
  • Communicatie met en aandacht geven aan de deelnemers
  • Acties tbv het doorlopen van het programma agenderen en uitvoeren
  • Uitnodigen en praktische zaken regelen bij bijeenkomsten
  • Registratie aanmeldingen bijeenkomsten
  • Inregelen van en ondersteunen tijdens webinars
  • Evaluaties versturen, verzamelen, acties uitzetten wanneer nodig
  • Status bewaken en aan het einde van de doorlooptijd de nodige acties nemen voor afronding van het programma

 

VOOR OVERIGE TERUGKERENDE TAKEN
  • Praktische werkwijze bedenken
  • Systemen inzetten voor automatiseren/agenderen/niet vergeten
  • Uitwerken werkprocessen

 

DE FINANCIËLE ADMINISTRATIE VERZORGEN
  • Opstellen/versturen/registreren verkoopfacturen
  • Checken of facturen betaald zijn
  • Reminders versturen
  • Registeren/inboeken van inkoopfacturen en bonnen
  • Betalingen via online bankieren regelen
  • De btw aangifte klaarzetten

 

Investering

Pakket per maand afhankelijk van intensiviteit organisatie en werkzaamheden. Bv 10-11 uur €550 / 22-23 uur €1.210 / 30-31 uur €1.620